Affordable expensive objects

Nu vi se pare ca destul de multa lume are, de exemplu, Mercedes? Sau… ca mai toti „aia” au telefoane mobile ultimul racnet, super scumpe si in majoritatea cazurilor, unaffordable, pentru omul muncitor/de paine nu duce dor? Sau… nu vi se pare ca si vecinul isi ia IPhone 3G?

Piata e invadata de ceea ce eu numesc affordable expensive objects. Ceea ce era de natura sa ofere o marca a succesului, a reusitei, a statusului, a unui nivel atins, a devenit o forma fara fond. Semnele de marca sunt acum la indemana oricui cu bani mai multi si needucat suficient incat sa puna in functiune un simt al filtrului „merit asta”. Un Swarowski? Magazinul e la colt. Un Tissot? Am primit la 18 ani. Un AppleMac. Imi iau din ultimii bani de buzunar. Laptop Ferrari, editie speciala? Cel mai ingust/subtire/mare/mic/lat/inalt/aurit/negru/tare/puternic… in fine, cel mai cel este acum peste tot, la indemana oricui.

Chiar si eu ma gandesc sa imi schimb iar laptopul. Ar fi al 3-lea in ultimii 2 ani. O fi mult, o fi putin? Si, in fine, ce marca mai recomandati la laptopuri?

Oana Moșoiu

View posts by Oana Moșoiu
Lucrurile nu sunt greu de facut, e greu sa intram in starea de a le face - C. Brancusi

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top